Trading conditions
General information
Juridisk navn | Caesar Shisha Aps |
Kaldenavn | www.caesar-shisha.dk |
Organisationsform | APS |
Establish year | 2016 |
CVR no. | 39365944 |
Address |
Nørrebrogade 214B |
shop@caesar-shisha.dk | |
Telephone | +45 27190009 |
Payment
Vi tager imod følgende betalingskort:
Dankort | |
Visa / Dankort. | |
MasterCard. | |
Maestro | |
We saw | |
JCB |
Ved betaling indtastes navn på kortholder, kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre. Vi pålægger ikke køber et kortgebyr ved transaktionen. Caesar-Shisha hæver først beløbet fra din konto, når varen er afsendt.
Alle priser på www.caesar-shisha.dk er i DKK benævnt kr.
Delivery
Vi leverer i Danmark til følgende priser:
Afhenting i vores butik på Nørrebrogade 214B, 2200 København N. | 0 DKK | |
Postnord direkte levering | 80 DKK | |
GLS/Postnord Pakkeshop |
DKK 50. |
|
GLS levering Sverige |
150 DKK |
Varer, der bestilles inden kl. 12 på hverdage, vil blive afsendt samme dag. Varer, der bestilles efter kl. 12 på fredage samt på lørdage og søn- og helligdage vil blive afsendt den næstkommende hverdag.
Hvis en bestilt vare ikke er på lager, gives besked herom via e-mail og igen når vi modtager varen. Du modtager ligeledes en e-mail, når dine bestilte varer afsendes fra os.
Order confirmation
Straks efter bestilling af varen online, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. E-mailen indeholder blandt andet et ordrenummer, navn og adresse på betaleren, betalingsmetode, bestillingsoversigt samt leveringsadresse.
Skulle der være andre ønsker til bestillingen efterfølgende, inden varen afsendes, så kan vi kontaktes på telefon +45 27190009 eller via e-mail: shop@caesar-shisha.dk.
Receipt
Kvitteringen, der sendes via e-mail efter afsendelsen af varen, er også garantibeviset på den vare der er købt og bør udskrives og gemmes til brug for evt. ombytning, fortrydelse eller reklamation.Ombytningsret
Der er 14 dages ombytningsret på alle varer, der købes online, gældende fra modtagelsesdatoen. Ombytning af varer er betinget af, at varens emballage ikke er brudt og at der kan konstateres at produktet ikke er brugt.Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
- Har modtaget din vare
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
- Får den første vare i fysisk besiddelse når det drejer sig om aftaler om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via e-mail: shop@caesar-shisha.dk - evt. ved at svare på ordrebekræftelsen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Return
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 50 DKK.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Udførte ikke finansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført,
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
- Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
- Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
- Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,
- Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret,
Du mister din fortrydelsesret, hvis:
- Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årssager ikke er egnet til at blive returneret.
- Du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. I dette tilfælde kan du samle evt. vandpibe uden at tage den i brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Forsendelsesgebyr vil i tilfælde af returneret varer ikke tilbagebetales.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, dog ikke leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Caesar-Shisha Aps
Nørrebrogade 214B
2200 KBH N.
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Skriv en e-mail til Shop@caesar-shisha.dk om at du ønsker at komme i butikken og aflevere varen.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
You must attach a copy of the order confirmation.
Note! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)
Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.caesar-shisha.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Of course, it is a requirement that the complaint is justified and that the defect has not arisen as a result of an erroneous use of the product or other damaging behavior. Possibly. Errors must be able to be proven has been current since the date of purchase.
NOTE: We do not provide complaint / warranty on glass damage.
How fast should I advertise?
You must advertise within "reasonable time" after you have discovered the lack of the item. If you advertise within two months of the lack of discovered, the complaint will always be timely.
We need the following information when you send the item to us
When you return the item, please inform what the problem is as detailed as possible.
Note! We do not receive packages sent per. Requirements or similar.
Remember that the item must always be sent back in sound packaging, and remember to get a receipt for sending.
What do we do with your personal information (personal data policy)
In order for you to enter into an agreement with us, we need the following information:
Name
Address
Phone number
Email address
We make the registration of your personal data for the purpose of delivering the item to you.
The personal data is recorded at Caesar-Shisha ApS and stored for five years, after which the information is deleted.
When collected personal data via our website, we ensure that it is always done by submitting your explicit consent so that you are informed about exactly what information is collected and why.
The director and all our employees for Caesar-Shisha IVS have access to the information that is registered about you.
The data controller at www.caesar-shisha.dk is director Ronni A. R..
We do not store customer information encrypted.
We transmit customer information encrypted using SSL.
Information provided for www.caesar-shisha.dk is passed on or sold in no way to third parties, and we do not register personal information.
As registered with Caesar-Shisha ApS, you always have the right to object to the registration. You also have the right to insight into what information is registered about you. These rights have, according to the Personal Data Act and contact with the Caesar-Shisha ApS via Shop@caesar-shisha.dk.
Repair
If you want to complain about your purchase, please contact Ronni A. R,Via email shop@caesar-Shisha.dk or telephone +45 27190009. If we do not succeed in finding a solution, you can submit a complaint to relevant boards in this area if the conditions are met.